Koszt dostawy

 KOSZTY, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY PRODUKTU

  1. Dostawa produktów oferowanych przez Sklep Internetowy dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  2. W Sklepie Internetowym dostępne są następujące sposoby dostawy produktów:
    1. odbiór osobisty w punkcie odbioru Sklepu Internetowego mieszczącym się w siedzibie sklepu tj. Spółdzielnia NPN, ul. Eugeniusza Romera 10 lok. B5, 02-784 Warszawa
    2. przesyłka kurierska Poczty Polskiej, przesyłka kurierska Poczty Polskiej pobraniowa.
  3. Dostępne sposoby dostawy mogą zależeć od wybranego przez klienta sposobu płatności.
  4. Dostawa produktu do klienta jest odpłatna, chyba że umowa sprzedaży stanowi inaczej. Koszt dostawy produktu w całości pokrywa kupujący. Szczegółowe koszty i terminy dostawy są uzależnione od wagi i wielkości przesyłki oraz wybranego sposobu dostawy i podane są przy każdym produkcie na stronie internetowej Sklepu Internetowego.
  5. Na termin dostawy składa się czas przygotowania zamówienia do realizacji oraz czas doręczania produktu przez przewoźnika. Termin dostawy wynosi do 7 dni roboczych, chyba że w opisie produktu lub w trakcie składania zamówienia podano inny termin. W przypadku zamówienia kilku produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy wskazany termin.
  6. Czas przygotowania zamówienia do realizacji przez Sklep Internetowy jest liczony od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego sprzedawcy - w przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą lub zawarcia umowy sprzedaży – w przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności za pobraniem. Do powyższego czasu należy doliczyć czas doręczania produktu przez danego przewoźnika, który uzależniony jest od wybranej przez klienta formy dostawy i jest każdorazowo prezentowany na stronie internetowej Sklepu Internetowego przy danym produkcie, którego dotyczy.
  7. Wydanie produktu w punkcie odbioru Sklepu Internetowego następuje wyłącznie do rąk kupującego lub osoby pisemnie upoważnionej do odbioru produktu w jego imieniu, po okazaniu dowodu osobistego lub innego dokumentu zawierającego zdjęcie i potwierdzającego tożsamość oraz podaniu numeru zamówienia.
  8. W razie wykrycia naruszenia przesyłki przed jej wydaniem, kupujący powinien postępować zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności zażądać od dostawcy protokolarnego ustalenia stanu przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Jeżeli już po wydaniu przesyłki ujawniono ubytek lub uszkodzenie przesyłki nie dające się zauważyć przy odbiorze, kupujący powinien w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki zawiadomić o nich dostawcę.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl