Koszt dostawy

 KOSZTY, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY PRODUKTU

  1. Dostawa produktów oferowanych przez Sklep Internetowy dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  2. W Sklepie Internetowym dostępne są następujące sposoby dostawy produktów:
    1. odbiór osobisty w punkcie odbioru Sklepu Internetowego mieszczącym się w siedzibie sklepu tj. Spółdzielnia NPN, ul. Eugeniusza Romera 10 lok. B5, 02-784 Warszawa;
    2. przesyłka kurierska Poczty Polskiej, przesyłka kurierska Poczty Polskiej pobraniowa;
    3. przesyłka za pośrednictwem paczkomatów InPost, możliwość zamówienia także z opcją płatności pobraniowej bezpośrednio w paczkomacie.
  3. Dostępne sposoby dostawy mogą zależeć od wybranego przez klienta sposobu płatności.
  4. Dostawa produktu do klienta jest odpłatna, chyba że umowa sprzedaży stanowi inaczej. Koszt dostawy produktu w całości pokrywa kupujący. Szczegółowe koszty i terminy dostawy są uzależnione od wagi i wielkości przesyłki oraz wybranego sposobu dostawy i podane są przy każdym produkcie na stronie internetowej Sklepu Internetowego.
  5. Dostawa produktów o łącznej wartości zamówienia powyżej 2 tys. zł. jest bezpłatna.
  6. Na termin dostawy składa się czas przygotowania zamówienia do realizacji oraz czas doręczania produktu przez przewoźnika. Termin dostawy wynosi do 7 dni roboczych, chyba że w opisie produktu lub w trakcie składania zamówienia podano inny termin. W przypadku zamówienia kilku produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy wskazany termin.
  7. Czas przygotowania zamówienia do realizacji przez Sklep Internetowy jest liczony od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego sprzedawcy - w przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą lub zawarcia umowy sprzedaży – w przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności za pobraniem. Do powyższego czasu należy doliczyć czas doręczania produktu przez danego przewoźnika, który uzależniony jest od wybranej przez klienta formy dostawy i jest każdorazowo prezentowany na stronie internetowej Sklepu Internetowego przy danym produkcie, którego dotyczy.
  8. Wydanie produktu w punkcie odbioru Sklepu Internetowego następuje wyłącznie do rąk kupującego lub osoby pisemnie upoważnionej do odbioru produktu w jego imieniu, po okazaniu dowodu osobistego lub innego dokumentu zawierającego zdjęcie i potwierdzającego tożsamość oraz podaniu numeru zamówienia.
  9. W razie wykrycia naruszenia przesyłki przed jej wydaniem, kupujący powinien postępować zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności zażądać od dostawcy protokolarnego ustalenia stanu przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Jeżeli już po wydaniu przesyłki ujawniono ubytek lub uszkodzenie przesyłki nie dające się zauważyć przy odbiorze, kupujący powinien w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki zawiadomić o nich dostawcę.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl